عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب .

عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب

براي آنان گفت‌وگوي ملي چندان بدون شوخي تلقي نمي شود

سرپوش سياسي - براي آنان گفت‌وگوي ملي چندان بدون شوخي تلقي نمي شود و چه بسا از ابلاغ آن اكراه دارا هستند . اين شيوه اما طبيعي است، چراكه در چنين قوانيني آنها مي بايست نغمه خداحافظي را با اندك حاميان خود سر دهند؛ چون هنوز برخي آنچنان زير تاثير القائات دلواپسان هستند كه فرصتي براي انديشيدن به راستي و اثرات گفت‌وگوي ملي ندارند، البته با گشوده شدن باب اين گفت‌وگوها و در تحقق صلح ملي در عرصه سياسي پنجره‌اي به سمت حاميان دلواپسان گشوده خواهد شد . 
پايگاه خبري تحليلي

به‌طور ارگانيك با ادراك الزامات منافع سرزمين در قوانيني كه معاندان از هر سو در تاءمل تضعيف بخش‌هاي مختلف ايران هستند، ديگر اجرا كننده برنامه‌هاي دلواپساني نخواهند بود كه حيات خود را در ناآگاهي كم حاميانشان مي دانند .چندي پيش بود كه محسن پيرهادي فعال سياسي اصولگرا گفت: «جبهه پايداري كه اسم برده‌ايد، مدتي مي‌باشد كه متفرق شده‌اند . عده‌اي از حرف‌هايي كه زده‌اند پشيمان شدند و عده‌اي ديگر تغيير تحول موضع دادند و به سمت گروه‌هاي گوناگون جريان اصولگرا رفتند . عده‌اي هم سكوت كردند و بعضي نيز از مسير جريان اصولگرايي فاصله گرفتند و به نوعي ديگر در دسته‌بندي‌هاي جريان اصولگرا قرار ندارند . برخي نيز همچنان حضور دارند .» 


نكته قابل تامل اينجاست كه در شرايط فعلي نياز به گفت‌وگوي ملي بيش از هر مولفه‌اي از سوي بزرگان قضيه تاكيد است و ولي دلواپسان نيز اين موضوع را به‌خوبي ادراك مي كنند كه در همين راستا بر تعداد پرونده‌هاي هجمه به دولت، اصلاح‌طلبان و اعتداليون را افزوده‌اند و در يك روز يك سري پروژه را به‌طور هم زمان اجرا ميكنند كه روز گذشته يك عدد از روزهاي پرمشغله اين دلواپسان بود . كليد هر دو پروژه دلواپسان در مجلس زده شد . در ابتدا دلواپسان به بيانات يك نماينده عضو فراكسيون آرزو مجلس نفد كردند . قاسم ميرزايي پسنديده در نطق در بين دستور خود بيان كرد: باتوجه به اينكه در ده سال فاطميه قرار داريم خوبتر هست به اين مناسبت به مسائل حصر هم به اين د‌ليل هم كه شده اعتنا كنيم . 


در اين هنگام يكي از نمايندگان فرياد زد «به جاي فكركردن به مسائل معيشتي مردم، يك نماينده اصلاح‌طلب گرفتاري رفع حصر ر‌ا د‌ارد .» د‌ر دربين اين سخنان اين نماينده اصلاح‌طلب مجلس، نمايندگان مجلس با فرياد دو دو مخالفت خويش ر‌ا با اين موضوع اعلام كردند . وقتي كه ميرزايي نيكو اسم محصوران را بر زبان آورد، تعدادي از نمايندگان اصولگرا از پاراگراف مجتبي ذوالنوري و جواد كريمي قدوسي دو همفكر سياسي به رده هيأت رئيسه رفتند و با علي‌لاريجاني كلام كردند و خواستار ياداوري بودند . محمد جواد كريمي قدوسي نماينده عضو جناح پايداري اما از هجمه به دولت غافل كمبود و ديروز اظهار داشت:‌ «فيلتر اينستاگرام تصميم حاكميت مي باشد و وزير ارتباطات به خود اينجانب اذعان كرد كه به‌زودي انجامش مي‌دهم .» 


برچسب: پايگاه خبري تحليلي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۹:۴۹ توسط:toptap موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :