عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب .

عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب

توصيه‌هاي آيت‌الله علم الهدي به رئيس سازمان زندان‌ها

توصيه‌هاي آيت‌الله علم الهدي به مديريت سازمان زندان‌ها آيت الله علم الهدي در ديدار با مديريت اداره زندان‌ها گفت:

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

آنچه كه من از گزارش‌ها ظريف شاهد بوده‌ام توجه و تلاش عالي مسئولين زندان ها در رسيدگي به امور زندانيان ميباشد . توصيه‌هاي آيت‌الله علم الهدي به مديريت سازمان زندان‌ها به گزارش افكارنيوز، آيت الله دانش الهدي در ديدار با رئيس اداره زندان‌ها گفت: مراجعاتي از بعضا خانواده‌هاي زندانيان كه از قضا خانواده‌هاي نجيبي هستند داريم كه به عارضه ها متعدد در گير پيشامد زندان گرديده اند ايشان تهيدست اعتنا و تدبر ويژه مسئولين مي‌باشند . 
نماينده البته فقيد در استان خراسان رضوي در ادامه با اشاره به خلل ها معيشتي مردمان خواهان تعامل توام با صعه صدر مسئولين قضايي در رسيدگي به مشكل‌ها مردمان شد . 
جهانگير در اين ديدار با ارائه گزارشي از وضعيت زندان هاي سرزمين گفت: مهمترين اقدام در سال هاي اخير دقت ويژه به موضوع كاهش جمعيت كيفري بود كه نتايج قابل توجهي در اين خصوص حاصل شده مي باشد . 
رئيس اداره زندان‌ها؛ سازماندهي شرايط زندانيان بلاتكليف را اقدام حياتي ديگر در سال هاي اخير عنوان كرد و گفت: در هم اكنون حاضر ميانگين تعداد زندانيان متهم به نسبت كل محكومان ۱۷درصد هست كه با كمك مسئولين قضايي اين فرمان محقق گرديده مي‌باشد . 
جهانگير در بخش ديگري از گزارش خويش ادامه داد: دقت به خانواده هاي زندانيان و توسعه خدمات در اين بخش هم از گزاره اقدامات اصلي ديگري بوده ميباشد كه با جديت در هم اكنون پيگيري ميباشد . وي از شناسايي و رفع ايراد حدود سه هزار دانش آموزي خبر بخشيد كه به خاطر زنداني شدن يكي از والدين ترك تحصيل كرده بودند . 
مشاور رئيس دستگاه قضا ارائه آموزش هاي خانواده محور به همسران زندانيان با هدف كاهش جراحت هاي زندان را يك عدد ديگر از برنامه هاي اداره زندان ها تيتر كرد . 
مديريت دفتر بازرسي ويژه قوه قضائيه در ادامه افزود: طرح پابندهاي الكترونيكي كه طي سال هاي گذشته عصر آزمايشي خود را پيموده حالا مهيا اجراست و در صورت تامين منابع مالي آن كه در برنامه ميزان دارايي سال ۹۸ به مجلس ارائه شده ميباشد مي تواند نقش بسزايي در روند كاهش جمعيت زندانيان و همچنين كاهش زخم هاي زندان خواهد داشت . 
جهانگير در ادامه سخنان خود به اجراي طرح هاي آموزشي و كنترل بيماري در زندان ها اشاره كرد و گفت: طي سال گذشته ۶ هزار زنداني بي سواد زير يادگرفتن سواد آموزي در زندان ها قرار گرفتند . 
وي در ادامه از اجراي طرح هاي متنوع قرآني و برنامه هاي شرعي با محوريت نماز خبر بخشيد . 
اين منزلت ارشد قضايي در پايان اظهار داشت: تشكيل پرونده شخصيت و شناسنامه بهداشتي و درماني براي همگي زندانيان يكي ديگر از اقدامات اداره زندان ها در مسئله خدمات درماني و در دست گرفتن بيماري در زندان هاست . 
در اين ديدار مدير كل دادستاني استان و دادستان راءس استان و همينطور جمعي از مديران اداره زندان ها حضور داشتند . 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۱:۳۴ توسط:toptap موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :