عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب .

عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب

واكنش مثبت بازار سرمايه به تحولات سياسي

واكنش مثبت بازار سرمايه به تحولات سياسي

اخبار بورس پايشگر-رضا خانلو در خصوص چرايي جهش چند هزار واحدي شاخص بورس در نخستين روز معاملاتي هفته جاري گفت: موضوعات مرتبط با مناسبات بين‌المللي همواره به عنوان يك فرصت مناسب و يا يك ريسك مورد توجه سرمايه‌گذاران است و معاملات آنها را در تالار شيشه‌اي تحت تاثير خود قرار مي‌دهد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر،اين كارشناس بازار سرمايه افزود: بر اين اساس نگاهي به كليت بازار سهام در چند هفته گذشته نشان مي‌دهد به دليل بررسي و تصميم‌گيري در خصوص موضوعات مرتبط با FATF و لايحه پالرمو سرمايه‌گذاران با احتياط اقدام به دادوستد سهام در بازار مي‌كنند كه با تمديد چهارماهه اين موارد، سهامداران واكنش مثبتي به اين موضوع داشتند و موجب جهش شاخص بورس شدند.

وي اضافه كرد: البته سهامداران نبايد رشد چشمگير شاخص بورس در نخستين روز معاملاتي هفته جاري را ملاك سرمايه‌گذاري خود قرار دهند، چرا كه به‌ صورت كلان اقتصاد كشور و صنايع مختلف در ركود به سر مي‌برند.

اين كارشناس بازار سرمايه ادامه داد: از سوي ديگر اين روزها لايحه بودجه سال آينده در مجلس در دست بررسي و تصويب است و همين عامل نيز به موضعي تبديل شده تا سهامداران با احتياط بيشتري در تالار شيشه‌اي اقدام به خريد و فروش سهام كنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۹:۴۳ توسط:toptap موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :