عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب .

عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب

افزايش مطالبات، سختي تجارت، بالا رفتن ريسك اعتباري/ تحريم‌ها چگونه بر نظام بانكي فشار مي‌آورد

افزايش مطالبات، سختي تجارت، بالا رفتن ريسك اعتباري/تحريم‌ها چگونه بر نظام بانكي فشار مي‌آورد

اخبار بانك و بيمه پايشگر-دي ماه سال ۱۳۸۵ بود كه اولين تحريم‌هاي آمريكا عليه بانك‌هاي ايران انجام شد، در خلال اين تحريم‌ها اولين بار بانك سپه به دليل ارتباط با كره شمالي مورد تحريم يك جانبه قرار گرفت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر،در ادامه خزانه‌داري امريكا سه بانك ملت، ملي و صادرات را به دليل انتقال پول به حزب ا… لبنان، سازمان جهاد اسلامي فلسطين و جنبش حماس مورد تحريم خود قرار داد. اين تحريم ها با اين ادعا بود كه اين بانك ها به برنامه هاي هسته‌اي دامن مي زنند.
بانك‌هاي ايران قدرت دولت به حساب مي‌آيند به همين دليل دولت امريكا با تحريم‌‌هاي ايران در نظر دارد تا قدرت دولت را كم كند، اولين تاثيري كه با تحريم‌هاي بانكي مشهود است، مشكلات نقل و انتقال پول است، با تحريم هاي بانكي و عدم اتصال سيستم بانكي ايران به سيستم هاي بانكي بين المللي امكان نقل و انتقال پول وجود ندارد و يا مي توان گفت امكان آن هزينه بر و به سختي ميسر است.مرجع اخبار رسمي

مسلما وقتي نظام بانكي كشور به سيستم بانكي بين المللي متصل نباشد اقتصاد كشور آشفته شده و فعاليت بخش‌هاي مختلف به خصوص فعاليت بخش‌هاي خصوصي را تحت تاثير قرار مي دهد. شركت هاي توليدي و فعال در اقتصاد كشور براي فروش يا واردات خود به بازارهاي بين المللي نياز به حساب‌هاي بين المللي و نقل و انتقال ساده پول دارند، وقتي سيستم پولي و مالي يك كشور تحريم باشد مسلما آن ها براي خريد يا فروش محصولات خود با مشكل روبرو مي‌شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۵:۱۳ توسط:toptap موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :