عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب .

عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب

۶۳۹ مسافر در ۸۶ مسير كوهستاني ۱۹ استان از مرگ نجات يافتند

رئيس سازمان امدادونجات جمعيت هلال احمر اعلام كرد، در 48 ساعت گذشته به 639 مسافر زمستاني گرفتار در 86 مسير كوهستاني در 19 استان متاثر از برف و كولاك امدادرساني شده است.

 

۶۳۹ مسافر در ۸۶ مسير كوهستاني ۱۹ استان از مرگ نجات يافتند

اخبار حوادث پايشگر – رئيس سازمان امدادونجات جمعيت هلال احمر اعلام كرد، در ۴۸ ساعت گذشته به ۶۳۹ مسافر زمستاني گرفتار در ۸۶ مسير كوهستاني در ۱۹ استان متاثر از برف و كولاك امدادرساني شده است. 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر، مرتضي سليمي روز جمعه درگفت و گو با ايرنا با تشريح آخرين اقدامات انجام شده از سوي نيروهاي امداد رساني هلال احمر در سراسر كشور گفت: طبق آخرين اخبار دريافتي از سوي گروه هاي يادشده، برف و كولاك، مسافران زمستاني را در استان هاي آذربايجان شرقي و غربي، اردبيل، اصفهان، البرز، ايلام، تهران، چهارمحال و بختياري، خراسان شمالي، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوين، كردستان، كرمانشاه، لرستان، مازندران، مركزي و همدان با مشكلاتي همراه كرده است.
وي افزود: با تلاش امدادگران مستقر در پايگاه هاي امدادونجات جاده اي و بين شهري استان هاي يادشده، ۲۴۰ نفر از مسافران زمستاني كه در ميان آنان زنان و كودكان نيز بودند، به پايگاه هاي امدادي منتقل شده و از خدمات اسكان و تغذيه اضطراري هلال احمر بهره مند شدند.
رئيس سازمان امدادونجات جمعيت هلال احمر ادامه داد: همچنين در ۴۸ ساعت گذشته نيروهاي امدادرسان هلال احمر ۵ مصدوم بدحال حوادث ترافيك را به مراكز درماني و بيمارستاني منتقل كرده و مقاديري پتوي امدادي براي محافظت از سرمازدگي و شماري بسته غذايي شرايط اضطراري عمومي در ميان مسافران زمستاني در راه مانده توزيع كردند.
به گفته سليمي، امدادگران همچنين توانستند ۶۹۳ دستگاه خودروي در برف مانده را به حركت درآورند.
وي اضافه كرد: اين خدمات رساني توسط ۱۱۳ گروه آماده و واكنش سريع امدادي و با استفاده از ۳۹۵ نيروي عملياتي امدادونجات جاده اي انجام شده است.

** عمليات مقابله با سيل و آب گرفتگي در ۷ استان كشور
وي در ادامه به وقوع سيل در ۷ استان كشور اشاره كرد و گفت: در ۴۸ ساعت گذشته استان‌هاي اصفهان، البرز، خوزستان، قزوين، گلستان،لرستان و مازندران متأثر از سيل و آبگرفتگي بودند.
سليمي همچنين با يادآوري امدادرساني در ۲۱ شهر و روستا توضيح داد: در اين مدت به ۳۴۷ نفر امدادرساني و از ۴۰ واحد مسكوني آب تخليه شد.
وي تشريح كرد: ۱۰۴ نيرو‌ي امدادي در قالب ۲۶ تيم براي امدادرساني به مناطق متاثر از سيل و آبگرفتگي در ۷ استان يادشده اعزام شدند و تاكنون مقاديري پتو، موكت و قوطي كنسرو در بين سيل زدگان توزيع شده است.
رئيس سازمان امدادونجات جمعيت هلال احمر از مسافران زمستاني خواست در صورت قرار گرفتن در وضعيت هاي اضطراري انواع حوادث و سوانح طبيعي، غيرطبيعي و انسان ساخت در سراسر كشور با شماره ۱۱۲ تماس بگيرند.

مرجع اخبار رسمي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۳:۰۱ توسط:toptap موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :