عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب .

عكس,بازيگران,مد و زيبايي,تعبير خواب

واكنش بهزيستي به فيلم برخورد ناشايست با دو كودك كار در كرمان

سازمان بهزيستي رئيس اورژانس اجتماعي مملكت از پيگيري سازمان بهزيستي درمورد حالت دو

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

نوباوه كار كه از سوي شخصي كه به ظاهر كارمند شهرداري كرمان بوده ناچار به خوردن گل‌هايشان شده بودند، خبر داد و گفت: كارمند خاطي از شهرداري كرمان اخراج گرديده ميباشد . 
رضا جعفري در گفت‌وگو با ايسنا، با ابلاغ اين كه امروز فيلمي از كودكان كار و خيابان كه از سوي شخصي در شهرداري كرمان ناچار به خوردن گل‌هايشان شده‌اند منتشر شده، گفت: فيلم نام برده و روش برخورد اين مامور با هيچ‌كدام از مباني حقوق و دستمزد انساني سازگار نمي‌باشد و احساسات همگاني را جريحه‌دار كرده مي باشد . 
او با ابلاغ اين كه واقعه اخير به وسيله يكي از كاركنان شهرداري كرمان انجام شده است، افزود: به دنبال اقدامات اورژانس اجتماعي براي احقاق حق و برخورد با كارمند خاطي، كارمند خلاف كار از شهرداري اخراج شده ميباشد . 
جعفري در ادامه اظهار كرد: به دنبال هتك حرمت و نقض دستمزد انساني خردسال ها فعاليت و خيابان به عنوان آسيب‌پذيرترين قشر اجتماعي، اداره بهزيستي خواستار برخورد قضايي با شخص خاطي است . در عين هم اكنون سازمان بهزيستي بر اين اصل علمي و منطقي باور دارااست كه كنترل و كاهش پديده خردسالان كار و خياباني خير از نحوه برخورد قهري و سلبي بلكه شناسايي و رئيس علل و پيدايش اين زخم اجتماعي در حال گسترش، قابليت و امكان پذيراست . 
رئيس اورژانس اجتماعي مرز و بوم تصريح كرد: بازخورد قهري منجر شيوع بقيه آسيب‌هاي اجتماعي مي‌شود، اين درحاليست كه استدلال اصلي اين دست آسيب‌ها، فقر معيشتي خانواده كودكان، ورود كودك ها اتباع خارجه فاقد اسناد هويتي، توانمندسازي خانواده، در اختيار گرفتن مهاجرت‌ها، امداد به ادامه علم آموزي خردسالان و كاهش آسيبهاي مرتبط با حضور و عمل كودك ها در خيابان مي‌باشد . 
جعفري با ابلاغ اينكه اداره بهزيستي پيگيري‌هاي حقوقي مربوط به اين كودك آزاري را انجام مي‌دهد، تصريح كرد: همكاران ما در قوه قضاييه همواره در مسئله اين گونه موضوعات در كنار سازمان بهزيستي بوده‌اند و در مسئله اين رخداد هم اداره بهزيستي پيگيري‌هاي حقوقي واجب را انجام مي‌دهد . 
به گفته او در درحال حاضر حاضر بيش از 11 هزار طفل عمل خياباني از روش 81 راءس در دو بخش شبانه روزي و روزمره از انواع خدمات حمايتي، آموزشي، بهداشتي - درماني، فن آموزشي و فرهنگي - هنري به كار گيري مينمايند . 
به گزارش ايسنا، بعد از انتشار اين فيلم، شهر دار كرمان با ابراز تأسف از اين موضوع، گفت: اين فرد خاطي كارمند يا اين كه خدمتكار شهرداري كرمان نبوده و كارمند يكي از شركت‌هاي پيمانكاري خدماتي اداره همياري شهرداري ميباشد كه اخراج گرديده مي باشد . 
انتهاي پيام

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۲:۰۳ توسط:toptap موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :